Igår däckade jag

Vilken uuuuuuuuuuunderbar morgon. Vaknade av att få världens blöt puss av Saga i nacken. Hon är lite halv ful. För hon väcker mig så att jag kliver upp, men sen ligger hon kvar som en prinsessa över hela sängen och vägrar kliva upp. Morgontrött till max. Blev inte nånting skrivet igår, för jag däckade nästan direkt då jag kom hem från jobbet. Vart lite shopping innan jag for och hämtade systers hundar, och sen en sväng förbi Bo-lage så att man har lite att klunka i sig ikväll. Det blir nog trevligt!

I morse då jag kollade min mejl, så hade jag fått bilder av svärmor på Rasmus lillkille Elias. Och det är en exakt kopia av Rasmus. Så liten och så söt. Gud, vad jag kommer pussa på Elias då jag träffar honom. Det är en sak som är säker. Jag ska nog ta en tripp ner dit med Rasmus den 2-3 juni, om det blir som planerat.
YEEJH!

Kommentarer
Postat av: Erika

Party party ikväll Petra! :D

2009-04-30 @ 11:00:39
URL: http://muhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0