Nu är mammas hemma

Några pussar och kramar senare, sitter jag nu här och hör hur Saga ligger och vrålsnarkar på soffan. Hon är nog skapligt trött efter denna helg kan jag tänka mig. Men skönt är det att hon är hemma iallafall. Skönt att träffa Jocke idag också, även om jag träffade han både i torsdags och fredags. Nu vet jag inte heller när jag får träffa honom igen, vilket är lite jobbigt. Tur att det finns telefon så att jag iallafall få höra hans ljuva stämma!

Klockan är bara kvart över sex, och solen skiner fortfarande och det är varmt och skönt. Tror att det blir en promenad sen då Saga har vaknat. Jag har liksom ingenting annat för mig.. Söndagar, det är inte min favorit dag.


Kommentarer
Postat av: mia s

fan vad fint kort.Pussa Saga från mig med.

2009-04-27 @ 09:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0