The old place

På något konstigt sätt då blir jag så jävla dålig på att skriva blogg på helgerna. Det måste ju bara bero på att jag antagligen inte gör ett jävla skit så jag har ingenting att skriva om eller att jag har så fruktansvärt mycket att göra att jag inte har tid att sitta vid datan? Nåja, denna helg kan jag skylla på att jag har jobbat och sen inte haft nånting vettigt att skriva. Igår efter jag slutade jobba, drog jag hem och väntade på att Mia skulle höra av sig. Men, det gjorde hon inte så jag ringde henne och sen hamnade jag hos henne och färgade håret och lyssnade på Emma då hon berättade massa vitsar. - Jag tänker inte skriva ner någon här, för egentligen så var dom så sjuka så det var inte sant.

Sen for jag, Mia, Emma och Freddie hem till mig och kollade på en värdelös film. Efter filmen, drog dom hem. Och jag däckade ganska så snabbt då jag la mig i sängen. Sov som en gris till i morse runt halv 11. Har iallafall gjort en bra sak idag. Jag brände ut dom flesta bilderna jag har på datan på skivor. Så nu kan datan rasa ihop utan att jag behöver gråta floder över alla dessa bilder jag tagit. - Tack mr, för att du förklarade hur jag skulle göra! Sen har jag också varit till Maries gamla place och kollat då hon och Erika städat. Nu sitter jag bara och väntar på att min älskade lilla Saga ska komma hem! Jag har saknat henne som tusan hela helgen. Det känns som om hon har varit borta huuuur länge som helst. Även fast Jocke bara hämtade henne i fredagseftermiddag. Såklart så ska jag pussa på Jocke lite också, för jag vet inte riktigt när jag får träffa han igen. Usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0