Det kändes okej

Jag kom nästan nyss hem, efter att ha varit ute i över en timme. Självklart var jag tvungen att testa mina nya pjuks, och jävlar, vilken skillnad det var mot mina förra. Sprang bara en liten sväng, för att känna hur det kändes i benet. Det är inte riktigt bra än, och jag blir så sur över det. Jag som är så laddad nu! Jag vet inte vad jag ska göra just nu, i min stackars ensamhet. Jag fick iallafall prata av mig med Jocke en liten stund idag, och det kändes bra. I morgon är den 4 veckor, 4 långa jävla veckor.

Hmm.. en dusch nu kanske..


(En gammal bild på mig och Jocke, då vi bodde i bajsÖstersund.
Jag vet inte varför, men jag älskar de här kortet )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0