Det känns som om jag inte sovit

Igår hade jag en mysig kväll hemma hos Marie. Tror jag inte kom hem förrän efter tolv nångång. Jag la mig på en gång, och jag antar att jag somnade så fort jag la ner huvudet på kudden. Vaknade runt 11 idag, och just nu är jag så trött så det känns som att jag inte har sovit ens en sekund i natt. Jag gick och la mig igen, och ligger nu under täcket och ska kolla på massa skit på datan hade jag tänkt. Idag blir det en lugn och slapp dag, tänker inte göra ett skit faktiskt. Hungrig är jag också, men jag har ingen ork att kliva upp och göra mat. Kom också på att jag inte åt någon middag igår, så det är kanske därför jag är så trött. Nåja, jag vilar ett tag, sen kanske jag måste tvinga mig själv att ställa mig vid spisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0