En filmkväll med Nadja igen

Dåså, nu har jag iallafall fått timmarna att gå. Runt 19 for jag hem till Nadja, och vi bestämmde oss för att ha en filmkväll. Eftersom att både jag och hon ska upp och jobba i morgon. Vi for och köpte lite gotta, sen till Nadja och hon visade mig sin nya bärbara data. Jag blev så sugen på en jag också. Jag undrar om jag har pengar, till en ny? Bajsdatan som jag har hemma nu, funkar inte som den ska. Den har ju några år på sig också, så det är inte så konstigt. Ja, jag får nog slå till. Det kommer ju inte ta allt för länge innan den rasar ihop totalt.

Ikväll såg vi på My bloody valentine, den var ganska knäpp och man hängde inte med i svängarna alla gånger. Men jag har sett sämre filmer, helt klart. Nu är det sängen som gäller för mig, jag börjar 7 i morgonbitti. Just för stunden ångrar jag mig som tusan att jag har tagit på mig en delad tur. Men, i morgonkväll kommer det kännas bra.

Jag saknar dig Jocke!



Kommentarer
Postat av: Nadja

haha vi hade ju ganska kul åt filmen ändå.. haha men man fatta fan nada typ.

2009-08-29 @ 18:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0