Halv depp, klent update

Det känns inte direkt som att jag har nånting att skriva idag. Jag har bara jobbat, som jag har gjort de flesta andra dagar. Jag har pratat med Joakim, och jag saknar honom. Hade önskat att jag fick träffa han, en minut hade räckt. Det är jobbigt att bara kunna prata en lite stund på telefon. Nu är klockan snart halv 8, jag sitter hemma hos mamma och har ingenting att göra ikväll. Men, det blir nog en liten promenad och sängen ganska tidigt.

Jag hoppas på bättre humör i morgon, för då drar jag till Sundsvall. Jaa, tjosan..

Jag saknar dig, så förbannat mycket.
Du anar inte vad du betyder för mig.
Du är vacker.

Kommentarer
Postat av: mia

bytt ;) förra va otrogen elle så...

2009-08-14 @ 21:05:14
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0