Helt slut i kroppen

Jävlar, vilken promenad det vart nu ikväll. Jag och mamma var lika på hugget ikväll, och bestämde oss för att gå ut och gå. Visst, gick bra till en början. Men sen.. när mamma kommer med den smarta idéen att vi ska gå i en stig, eller ja, ett skoterspår som de brukar vara. Ja, det gick ju bra det i början också. Men, det vart riktigt jävla jobbigt sen. Det var blött, och mjukt, vart helt jävla dyngsur om både skor och strumpor. Mamma trodde inte att det skulle vara så sån himla lång bit, så vi fortsatte att gå, istället för att vända. Lååångt mitt i skogen gick vi, till slut kom vi till en ganska okej stig. Fortsatte gå, och såklart hamnade vi mitt uppe i en likadan mjuk och blöt stig efter en stund. Gick, gick, gick och gick. Vart blötare och blötare, mer less och irriterad.  Det var myggjävlar precis överallt, och jag vet inte hur många nya äckliga bett jag har fått nu.Tills slut hamnade vi mitt i en jävla myr, stor som satan och en jävla lång bit att gå tills vi skulle komma ut ur skogen och fram till bilen. Det var ingen idé att vända där heller, eftersom att vi redan var dyngsura och det skulle vara nästan likadant en bra bit tillbaka också. Så, vi började gå. Jag lovar, att jag skönk ner till knäna. Det var så jävla jobbigt, riktigt jävla jobbigt. Jag började tänka på vad som kunde finnas under mig (inte för att jag vet om de egentligen finns nånting..) men jag börja skrika och verkligen skyndade mig för att komma därifrån. Ja, skitsamma. Det var äckligt och bland de vidrigaste jag har gjort i hela mitt liv. Aldrig, aldrig, aldrig, aldrig, aldrig att jag går där igen.

Nu är jag nyduschad och har ingen ork kvar i kroppen. Jag tror faktiskt att jag snart ska gå och lägga mig.. snart.. Vi hörs nånting i morgon, mina underbara fans!

Kommentarer
Postat av: anette westin

Kan man älska nån på avstånd....... har kollat din blogg och det var inte så mycket jag älskar dig när han var hemma????

2009-08-04 @ 22:48:34
Postat av: Sandra

Haha ja något ^^ Ja kan inte fatta att man frivilligt lägger ut något sådant på sig själv..

Haha, man kan inte annat än skratta.. tss.. =)

2009-08-05 @ 19:22:36
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tur att ni inte mötte på någon nalle.

2009-08-06 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0