Home, asshole

Jaha, nu sitter jag i lägenheten. Jag har faktiskt rotat igenom varenda låda och olika gömmor som jag har skaffat mig under tiden jag bott här. Jag har slängt massa papper, som har legat och skräpat i onödan (till och med sen 2007!! Varför i hela friden har jag tagit med mig dom varje gång vi flyttat?). Sen började jag tänka, att det kanske inte var så himla mycket saker att fixa med innan flytten, som är om hur länge som helst. Men, det slog mig också att jag har ett förråd också, med en massa grejjer i. Och då vart jag less, så jag satte mig här istället.

Nåja, idag har jag jobbat hela dan. Gick hem efter jobbet också. Mina nya skor är supersköna att gå i iallafall. Jag skulle egentligen ut och springa en sväng idag, men det känns inte som att jag hinner (?). Jag måste läsa igenom mitt CV, rota runt ännu mer, skicka efter kort, lägga över all skit jag har på telefon som jag vill ha kvar till datan och ja, massa små grejjer egentligen. Fast och andra sidan, så är jag ledig i morgon, så jag kan vara uppe en stund ikväll. Egentligen skulle jag ha jobbat men jag och mamma bytte, så jag jobbar åt henne nästa lördag, tror jag.

Hoppsnopp, vad har ni för er då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0