Jag måste sluta snusa

Idag var jag lika duktig som igår, jobbade på som tusan. Blev jävligt stressigt där ett tag, men jag och Satu fixade de galant. Såklart! Halv 1, fick jag lämna stället och for hem till mamma. Käkade lunch, och sen gick jag ut med Saga en sväng. For sen till Marie, och for ifrån henne runt 16 nångång. Anna är världens sötaste, hon charmar mig mer och mer för varje gång! Sen for jag hem till lägenheten, där jag sitter nu. Jag har precis lagt på telefon, och jag har pratat med Joakim i en halvtimme. Tiden bara rann iväg. Han berättade att han ska fixa sina betyg i matte och engelska, till att börja med. Och de gjorde mig stolt. Det kanske kommer bli som jag vill till slut iallafall, trots alla motgångar? Jag skulle bli världens lyckligaste då, faktiskt! I morgon, då jobbar jag till 16.30 igen. Det blir lite extra klirr i kassan i september, eftersom att jag har tagit på mig lite extra pass. På torsdag är jag än så länge ledig. Det vore bra om jag kunde pallra min feta röv till Sollefteå, där jag måste lämna in min telefonjävel och till Hammarn, för att gå på skitkommun och säga upp lägenheten. Det är egentligen bara halvjobbiga saker jag borde göra.. Men nu ska jag hem till mamma, och äta!

Tänkte på en sak på jobbet idag. Att jag verkligen måste sluta snusa. Jag snusar hur mycket som helst, då jag är på jobbet. Tar ut en, lägger in en ny nästan på en gång and so on. Det funkar inte, i längden. Jag måste seriöst börja snusa mindre till att börja med, innan jag kan sluta helt. I morgon är det jag som inte tar med mig en hel dosa snus på jobbet! For real!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha jag snusar också betydligt mer på jobbet än när jag är hemma. Det kanske är för att man har något att göra hela tiden? Det är skumt :)

PUSS <3

2009-08-05 @ 11:52:43
URL: http://jenniebertilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0