Lönen, jag längtar efter dig

Igår blev det Sundsvall. Jag och mamma, for iväg. Vi shoppade massor. Med mig hem fick jag bland annat en ny skinnjacka (en svart, eftersom att den jag hade förut har försvunnit och en brun har jag redan), ett par svarta jeans, leggings, linne, 2 träningslinnen och det bästa av allt, nya löparpjuks. Det var till och med nedsattpris på dom, jäkla fynd! Glad jag. Jag har tänkt att jag ska inviga dom i morgon efter jobbet, för idag så regnar det och är grått och trist, plus att jag ska vila mitt ben en dag till. Mamma köpte också en massa nytt, och jag fick välja en del saker åt henne. Snacka niiice. Efter vi hade shoppat bort nästan alla pengar vi hade, så for vi iväg på Selånger marknaden. Jag tyckte att de fanns mest massa rat, men det är ändå kul att gå runt att kolla. Jag skulle aldrig i livet kunna tänka mig att jobba som en sån, som far runt sådär. Nej, då är jag hellre på Nipis.

Det var meningen att jag bara skulle jobba kvällen idag, men såklart så kom mamma på att jag var skyldig henne några timmar. Så, i morse klockan 7 var jag på jobbet. Men jobbade bara till 11.30, så nu är jag ledig några timmar innan jag börjar igen 15.30. Har en bajsvecka framför mig, men troligtvis så blir jag ledig på tisdag. Weejh.

Nu har jag precis ätit lunch. Vårrullar vart de, och jag tycker de är så jäkla gott. Sitter och kollar på Simpsons nu, och hah, Homer är ju faktiskt stentuff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0