Regn, och jag vill inte gå ut.

Så typiskt att det ska spöregna just idag då jag är ledig. Jag vet att jag borde gå ut med Saga nu, istället för att sitta här. Men om jag väntar en liten stund, så kanske det slutar regna? - Tveksamt, men hoppas går ju. Jag sov så himla skönt i natt, det måste vara för att jag sov i våran säng, på Jockes sida of course. Jag sov enda fram till 11, så nu är jag pigg!

När jag vaknade och kollade på min telefon (som tydligen är en 3410, som Mia är expert på) såg jag att jag hade ett missat samtal från jobbet. Undrar vad dom hade på hjärtat? I morgon jobbar jag extra, delad tur och på måndag har jag också tagit på mig extra. Jag längtar redan nu, till den 27 september. Jag är värd, vart enda öre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0