Snabbelibabbis

Alltså, nu har ni blivit sådär super dåliga på att kommentera igen. What´s wrong with you? Iallafullafall, så har jag varit riktigt på hugget hela dan. (Nåja, jag trodde att jag skulle tuppa av vid 15-snåret nångång, men jag klarade mig). Jobbade till halv fem, sen åt jag så jäkla mycke till middag så jag vart så trött. Men, jag tvingade ut mig på en liten spring tur istället, efter nån timmes slappande. Efter jag sprungit av mig den lilla energi jag hade kvar, så hade jag ingenting att göra. Tog mig då en promenad upp till jobbet, sa hej och skulle egentligen vänta på att mamma sluta så skulle jag åka med hon hem, men istället för att sitta inne där och vänta så började jag gå hemåt. Det hela slutade med att jag hade hunnit enda hem innan hon hade surrat klart.

Nu sitter jag iallafall och gör ingenting. Ska fika, sen hade jag faktiskt tänkt att slänga mig i sängen och sova allt som jag bara kan. I morgon blir det att knata på fram till halv fem på jobbet igen. That´s all for now. Over and out



Kommentarer
Postat av: mia

men äru så haj själv på att kommentera då? :D

2009-08-20 @ 17:15:32
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: mia

men äru så haj själv på att kommentera då? :D

2009-08-20 @ 17:15:42
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej kära kusin! Måste erkänna att jag är en av dom som går in och läser men är dock urusel på att lämna en kommentar.Men jag antar du ahr överseende med det för att det är din bästa kusin som begått misstaget ;). Hör av mej nästa gång jag kommer hem till bygden så du får träffa go Albin. Sköt om dej. Kram

2009-08-20 @ 20:37:34
Postat av: Ullis

Sötaste Petra i världen...KRAM

2009-08-21 @ 09:26:14
URL: http://123minsida.se/ullis_z
Postat av: mia s

Är det du Petra? Fan vad olik dig du är.(om det är du)

2009-08-22 @ 10:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0