Snabbis på kvällen

Nu ska jag gå och lägga mig. Så att jag orkar upp i morgon. Igår slutade jag klockan 12, och idag har jag vart ledig. Det känns som att jag har varit hemma flera dagar. Konstigt. Idag har jag faktiskt inte gjort nånting som jag egentligen borde. Jag var och drack kaffe och surrade hos Marie. Fick mig världens goaste kram av finaste Anna. Sen knatade jag över till Mia och vi bestämde att jag skulle komma tillbaka senare, efter jag käkat. Vipps, så hade jag gjort de och hela fadderullan. Hamnade hos Mia, vi gick på en långprommis och sen färgade jag hennes hår ännu en gång.

Ja, det var väl i stort sett allt jag har gjort idag... eller, såklart har jag saknat Jocke hela dan också. Men, det går inte att göra så mycket åt det.. tyvärr.. Jävla skit. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0