Svettigt, smärta, och vatten

Jävlar, vad jag vart svettig. Jag kom precis in, och jag tror faktiskt jag att jag måste sitta ner en stund för att få igen åtminstonde lite ork, innan jag orkar gå och duscha. I lite över en timme var jag ute, sprang dock inte hela tiden, för det är jag för lat för. Men nästan hela tiden, så jag vart faktiskt lite stolt över mig själv. Vänstra benet jävlas lite idag också, kanske var de inte bara sendrag som jag fick för någon dag sen? Mamma sa nått, vad de kunde vara, men jag kommer inte ihåg just nu var de hette. Isåfall, så måste jag vila några dagar. Men det vill jag inte. För då blir man bara så jävla lat sen, och sitter hellre och kollar på tv och äter... muffins.. än att gå ut och röra på fläsket.

Min minigris Saga, är ganska så söt. Sen den dagen jag hämtade henne och tog med henne hem, så har hon hatat att blöta ner sig. Hon har hatat att gå ut då de regnar, inte gått i blött gräs om hon inte blivit tvungen, absolut inte badat då det har varit varmt ute och blivit skit sur om man har skvätt lite vatten på henne. Men nu, nu har de blivit annat. Hon går ner och rullar sig i varje liten vattenpöl hon hittar, och tycker att det är skit kul då det plaskar, doppar ner nosen och fräser till under vattnet, får sina dampanfall och springer fort över en vattenpöl så det skvätter överallt. Men, hon blir fortfarande sur över att behöva gå ut då det regnar. Min älskade lilla Saga, min vardag skulle inte vara lika kul utan dig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat:)

2009-08-12 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0