Hon ska heta Savanna

Jag kanske borde skämas, eftersom att jag verkligen har varit dålig på att uppdatera bloggen. Men det känns inte som att jag har tid att sitta vid datan. Honey har kommit hem, och vi har liksom fyra månader att "ta igen". Det är skönt att ha honom hemma igen, det är skönt att ha någon att prata med mitt i natten eller smågnabbas på kvällarna. Jag gillar just nu bara läget förtillfället.

Jobbar gör jag inte heller, för jag har helt enkelt igen lust. Jag saknar inte alls jobbet. Eller, jag kan erkänna att jag saknar kafferasterna lite, men annars känns de som att jag är klar med de där stället och den sortens jobb. Kommer sääääääkert inte komma ifrån de helt, jag vet! Trist. Visst, det blir inga pengar. Men jag klarar mig nog endå ska ni se. Försöker att komma fram till vart vi ska flytta också, och det är svårt. Jag skulle kunna ta alla våra saker och flytta 100 mil härifrån, men det är inte honey så sugen på. Så vi få se, flytta inom den närmsta framtiden kommer det att bli iallafall.

Den 8:onde fick min fina kusin och hans fina fruga en liten tös, som jag redan har skvallrat om. Och ikväll ska vi fara och hälsa på dom. Jag ska alltså få snusa bebis. Jag har sett bilder på henne, och gud vad hon är fin. Mörka, mörka ögon och möööörkthår. Så söt. Hon ska heta Savanna.

Löööövliii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0