I cant belive it

Halv seg och ont i magen, sitter jag bara här och har ärligt talat inte gjort ett skit idag. En långpromenad med Saga tog jag iallafall, och det kändes skönt att bara gå och gå, ensam och tänka. Igår fick jag veta en sak, som jag verkligen inte ville höra. Jag hatar de. Jag vill inte. Det är hemskt. Det finns hela tiden i tankarna, men jag försöker skjuta bort det. Jag vill egentligen inte ens tänka på det en sekund. Jag har dåliga minnen från det, sedan innan. Och ärligt, så gör de mig rädd. Men, jag hoppas på de bästa. Annars går jag under.


Igår var jag och mamma och hälsade på Tjatte och Veronica, och underbartfina Savanna. En dag senare än vad de var tänkt, men vi masade oss iallafall dit. Savanna sov i stort sett hela tiden då vi var där. Men jag hade kunna suttit och kollat på henne i flera timmar till. Hon var så fin, så otroligt fin.


Bara Nadja hör av sig, så ska jag och honey fara dit och kolla på film. Så det blir en slapp kväll, igen. Det känns som att jag bara slösar bort mitt liv på att slappa, men ack så skönt det är att inte göra ett förbannat skit egentligen. Men ett nyårslöfte ska jag ha, och det ska jag faan hålla. Ni ska få se, jag ska ta tag i mitt liv.

2010, I´M READY!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag hann ju inte höra av mig för du hörde ju av dig innan och sa att vi skulle ta det imorn! :P

2009-12-16 @ 21:48:11
Postat av: Marie

<3

2009-12-17 @ 10:07:17
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0