Jävla naglar

Som ni kanske vet, så tycker jag det är hur kul som helst att hålla på och fixa naglar antingen på mig själv eller andra, även att sminka tycker jag är kul. Men nu har mina naglar gått av, och dom är hur fula som helst. Det känns så himla konstigt att dom är korta nu. Aja, det var väl kanske inte så intressant.

Sen sist jag skrev, så har det väl egentligen inte hänt så mycket. Helgen var rätt lung, och mina änglar var här från lördag till söndag, så lite julpyssel vart de. Igår så for jag och lämnade av honey, för han skulle jobba. Och själv for jag till Marie. Myste på en stund, och provade faktiskt på att spela Sims 3. Skit coolt, så ni vet. Sen efter en stund så kom honey också. Eftersom att han, puckot, har lyft sönder sin axel. Någon sena eller skit som har gått sönder, så han kanske måste operera. Typiskt. Ehm, sen fick iallafall jag och Jocke för oss att vi skulle åka till Sundsvall och köpa julklappar. Jocke tyckte att vi skulle passa på att fara förbi Järvågård och hämta hem lite kläder som han hade kvar där. Och den vägen, var lång och tråkig. Jag trodde seriöst inte vi skulle komma fram. Men det gjorde vi och vi surrade lite och drack kaffe innan vi skulle bege oss vidare till Birsta. Men, vägen fortsatte att vara sliskig, spårig och jävlig. Jag var arg hela vägen. Men till slut kom vi fram och vi handlade en massa julklappar. Ärligt talat, så var jag förbannat stolt över att vi var så duktiga.

Jag vill också säga grattis till min älskade kusin Tjatte och hans fina fru Veronica, som i natt 00.07 fick sin lilla flicka.


Kommentarer
Postat av: mia.

du kan få komma & måla mina fina låånga naglar ;)

2009-12-08 @ 13:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0