Klapparna klar

Jag hade ställt klockan på kvart i 7 i morse. När jag hörde att den börja pipa, så trodde jag att det inte var sant. Det kändes seriöst som att jag inte hade sovit många minuter. Klev iallafall upp, väckte Jocke och tog sen en snabb dusch. Vaknade till en aning, och sen vart klockan halv 8, och Mia kom och då var de bara att fara.

När vi kom till Sundsvall så hämtade Jocke ut sin biljett, och sen for han åt sitt håll och jag och Mia for ut på Birsta och handlade dom sista klapparna. Nu får det vara klart med att slösa massa pengar iallafall. Dom hinner inte mer än att komma så är dom borta lika fort. Jag ska göra mig klar nu, och faktiskt gå och lägga mig. Är så förbannat trött. Fick förresten ett sms idag. Och våra tatueringsnålar, tippar och svarta färg (beställde en ny, eftersom vi har så lite kvar) är påväg. Så snart kan jag tatuera ännu mer!
- Ingen som har lust att vara försökskanin?


Kommentarer
Postat av: Mia

you have me ;)

2009-12-23 @ 11:08:19
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: satu

ja skulle gärna vilja tatuera mig, men är som lite feg men ja ska och vill göra de..

ja ska nog fundera på de där, är du duktig på tatuera? vet att du är bra på att rita iaf:)

kram satu

2009-12-24 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0