The sims 3

När jag hämtade honey i Sundsvall, då han kom med tåget, så pirrade det i magen. Han hade sagt att han hade köpt en julklapp till mig som jag skulle bli väldigt glad över. Och jag tänkte så klart hela tiden på vad de kunde vara. Men ärligt, så kom jag inte på nånting. Iallafall, så pussades vi en stund och kramades, ja ni vet, det blir ju som så när man inte träffats på ett tag. Vi gick in till tågstationen för att det var så himla kallt ute. Och då, då tog han upp en påse. Honey, var lite små ledsen för att han inte hade hunnit slagit in den. Jag öppnade påsen, och där låg det. Mitt spel, mitt tidsfördriv. Jag vart så glad! Marie, it´s all your fault.

.. plus att vi har typ, köpt världens finaste data. Nu längtar jag ännu mer till att flytta till nånting eget. Ni kanske undrar hur det går med våra planer? Jag kan iallafall säga såhär; Inga barn är planerade, inget jobb har vi på g, vi älskar våran underbara Saga mer och mer för varje dag, vi har inte kommit fram riktigt vart vi ska flytta (men det lutar iallafall åt ett ställe mer än ett annat..typ), eventuellt så är det kanske dax för att sätta sig i skolbänken igen, för både mig och honey. Ja, en lite update om vårat liv, som ni kanske var lite nyfiken på.

Näe, pojkar och flickor. Nu är det dax, nu ska jag spela!



Kommentarer
Postat av: Marie

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV IT!!! <3

2009-12-31 @ 00:31:43
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0