Been there, done that

Sådärja, nu har vi precis kommit hem från stan. Det vart en tidig morgon i morse. Runt 7 vaknade jag och Jocke, men jag låg och drog mig till kvart i 8 ungefär. Det var lite halv kämpigt att köra in till stan idag. Snörök till max, man såg nästan ingenting. Men, vi klarade oss in iallafall. Lämnade av Jocke på mötet, och sen får jag vidare till IXO. Jisses, tänk om man bara fick plocka med sig det man ville ha med sig hem. Det vore ju nått! Men idag fick jag nöja mig med en skärbräda, två ljuslyktor och hundben. Visst, de är ju alltid något.

När jag hade vandrat klart, så gick jag ut till bilen. Tänkte att jag skulle ta ut Saga så hon fick springa av sig lite. Men nej då, då har bakluckan frusit fast. När jag hade hämtat upp Jocke, åkte vi vidare på Lungvik, sen skulle Jocke testa få upp luckan, men utan resultat. Så istället fick vi vända på buren, och så fick Saga hoppa över sätet. Vart tror ni kopplet var då? - Jo, det hade fastnat i bakluckan. Tur att Saga är världens duktigaste hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0