Dessa funderingar

När jag är ensam, så ploppar tankar och funderingar upp en efter en. Det jag satt och tänkte på bara för en liten stund sen, var att varför händer vissa saker? På nått sätt så måste det finnas någon mening med att man blir sårad, besviken, arg, lämnad, ledsen. Men just smärtan av att vara den som blir allt de som gör ont, det går inte att beskriva. Fast och andra sidan så finns de ju bara en människa som kan göra nånting åt saker och ting som gäller mig, och det är ju faktiskt jag. Jag läste en bra sak igår, som också fick mig att tänka, min framtid ligger i mina händer..

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad typiskt!! Nej "samma som förut" men det känns så mycke fräschare bara =) Kom på en kopp kaffe?

2009-02-24 @ 16:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0