Duktigt Petra

Finally, är denna dagen klar. Konstigt nog känns de som om jag har varit på jobbet mycket, mycket längre än bara 5timmar. Det gick som ganska så segt. Hah, jag borde kanske ta och anmäla mig till Sveriges värsta bilförare? Jag var nästan hemma, satt i helt andra tankar, telefonen börjar ringa och såklart ska jag kolla vem de är, samtidigt ser jag Jocke och Saga, då bromsar jag och ska svänga in på en annan väg, men får inte stopp. Åker med "nosen" på bilen in i en liten snö hög. Kan tänka mig att de såg skapligt fult ut, men de bjuder jag på. Hah, gud.

Nu ska jag duscha av mig, sen få jag se om jag kikar förbi Marie och Anna en sväng. Tjingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0