Förbannade bälte

Vem tror ni blev stoppad och får böter på 1500 spänn? - Jo, jag! Fyfan, så arg jag var. Polisen tyckte säkert att jag var en otrevlig snorunge, men de struntar jag i. Ibland så verkar dom har förbannat lite att göra. Åtminstonde en tredjedel av Hammarstrands befolkning håller på med knark, ta dom istället. Åh, hela dan har absolut inte varit min dag. Hur ska jag kunna få min ekonomi att gå runt denna månad? En tredjedel av min nya soffa rök idag, och jag kommer antagligen vara fattig resten av året. För ett förbannade bälte. 1500 spänn, jag är chockad. Nu sitter jag och har precis fikat, på jobbet. Ska ta och göa ett snabbt ryck, sen fara hem och duscha. Eller kanske ta ett bad? Jag vill bara lugna ner mig lite grann.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men SHIT!!!!!! Älskling då, vart stoppade dom dig?

2009-02-10 @ 20:03:26
Postat av: Anonym

Åh vad fin saga är..

Är de eran hund? Vilken ras är hon?

Vart har ni köpt henne & hur gammal är hon.

Många frågor nu=)



Kram

2009-02-10 @ 21:56:20
Postat av: Denise

Ha ha ha fy faan, samma elände har jag varit med om! För 1,5 år sen, en höstdag. Det var "bältets dag" gjorde konstapeln klart för mig. Förbannade jerks! Blä!

2009-02-10 @ 22:34:43
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Mia

trist ;-)

2009-02-11 @ 09:11:47
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0