Fredag den 13:e

Varken jag eller Jocke tänkte på att de var fredag den 13:e idag, förrän vi satt i sängen och pratade om alla hjärtansdag och att det var de 14:e i morgon. Då slog de oss båda två, att idag är de skit dagen. Både jag och Jocke brukar ha världens jävla otur denna dag. Så idag, ska vi stanna inne och bara låtsas som ingenting. Inte göra nånting alls. Fast, Jocke var såklart tvungen att fixa några grejer. Så jag håller tummarna för att han kommer hem med armar och ben lika hel som dom var när han gick.

Angående alla hjärtans dag, så tycker jag personligen inte att de är så speciellt. Det är mest en dag som alla andra tycker jag. Iallafall så ska jag och Jocke tillbringa morgondagen hos Marie och Anna - eftersom att Maries sambo är och jobbar. Det ska bli så himla skönt att bara ha en myskväll och äta god mat och surra strunt. Plus att jag får gosa massa med Annapanna - som förövrigt är världens charmigaste unge!

Ha en trevlig otursdag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Har inhandlat fejk-pajen.. Hallon/björnbär, blir det bra? Annars äter jag den själv, jag är inte så noga.... :p

2009-02-13 @ 13:56:13
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: jim

vadå SKITDAG??



jag fyllde nämligen år på den där SKITDAGEN....

2009-02-15 @ 09:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0