Jag tackar för kaffet

Tack än en gång Marie för ditt goda kaffe och trevliga sällskap! - Hell yeaah, verkar som om jag är en gammal tant, menmen.. Har varit hos Marie och Anna en stund, och så himla mysig Anna är. Hennes skratt kan ju få en att smälta. Jag kom hem för en stund sen, och känner nu att jag börjar få lite ont i skallen. Funderar på att lägga mig i badet och diskstrejka. Seriöst så har vi världens berg just nu. Men det får faktiskt Jocke kirra. - Jag gör de inte!

I morgon är jag ledig. Men såklart så måste jag tvinga mig själv på arbetsförmedlingen för att "lära mig skriva ihop ett CV". Snälla, hur många gånger har man inte gjort det ? Vet inte hur många gånger vi gjorde de på skolan om och om igen. Nej, fuck them, I don´t like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0