Jävla tvättkorg

Håller ni inte med mig om att den blir full alldeles för fort? Visst, jag försöker att tvätta en gång i veckan, men det blir totalt överfull då. Eftersom att jag inte har tvättstugan i samma hus som jag bor i, så blir de en jävla massa spring och det är lite halvjobbigt. Plus att man måste passa tiden och planera dagen efter den tid man har i tvättstugan. (Ja, jag hatar dig Mia, det vet du redan.) Nej, en extra stor tvättkorg måste jag nog köpa. Ibland blir jag ganska irriterad på mig själv. För jag kan nämligen slänga en tröja jag haft en gång i tvätten. Utan att den överhuvudtaget är smutsig. Jag får helt enkelt skärpa mig!

Både Saga och Jocke ligger och snarkar. Jocke ligger ihoptryckt i den lilla soffan, medans Saga brer ut sig över den stora. Jag skulle också vilja lägga mig och slappa en stund, men det får bli senare. För nu tror jag nämligen att dom två första maskinerna i tvättstugan börjar bli klara.

Några bilder från dagen på arbetsförmedlingen bjuder jag på;


Drack på tok för mycket kaffe idag...


Hade med mig de jag verkligen inte klarar mig utan.


Denna minialkis satt också där hela dan med mig


The gang has spoked
Vi är arbetslös och värdelös

Kommentarer
Postat av: Mia

har ju sagt att det finns lediga lägenheter här ;-) med disk & tvättmaskin ;)

2009-02-11 @ 19:24:11
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: hahaha

hahaha kul å va där med king kopat:D och kul å känna sig lika världelös som hon:P

2009-02-12 @ 23:45:58
Postat av: Anonym

king kopat?? töntigt o va anonym förresten.. :)

2009-09-04 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0