Lördag, sköna lördag

Nu är de lördag och jag har denna helg ledig. Det känns ganska så bra faktiskt. Igår jobbade jag hela dan, därför hade jag ingen ork att skriva nånting igår. Men det kanske ni förlåter mig för? Igår vart vi bjuden på mat av mamma och sen blev det så att vi stannade kvar här över natten. Konstigt nog så tog vi en rejäl sovmorgon i morse. Kvart över 12 vaknade vi, och jag vet inte hur länge sen det var jag sov så länge. Men skönt var det iallafall och nu är jag utvilad.

Ute vräker bara snön ner. Med ledsna ögon tittar jag ut och ser min bil vara täckt med snö. Jag tycker de räcker nu. Snön får gärna försvinna, för gott, för mig. Äsch, ingenting att göra åt. Förresten, så hittade igen ett gammalt ritblock förut. Med en massa gamla teckningar som jag har gjort. Kanske ska sätta igång med de igen? Det är ju trots allt hur kul som helst. Ni får en liten tjuvkik på mina små kladder. C´ya later, lovers!




Kommentarer
Postat av: Mia

nummer 4a känner jag igen ;-) jag minns det, när vi satt i våran lägenhet på skolgatan och snackade strunt & vi kom på iden att du skulle rita av honom.. va kul de va då...

2009-02-07 @ 15:23:19
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0