Men herregud så dåligt

En snabbis, såhär på lördagskvällen är väl inte helt fel? - Ajjabajja, inga snuskiga fantasier nu. Idag har jag faktiskt haft fullt upp. Min dag har jag tillbringat med Mia, och det har varit himla trevligt. Tack för sällskapet. Nu ikväll så har jag och Jocke små glott på melodifestivalen. Men, det var så himla dåligt. Inte en enda bra låt. Men, man börjar faktiskt bli van att det inte är nån som är speciellt bra. Snart ska vi tränga ihop oss i soffan och kika på en film. Släkten är bäst (Relative Strangers), heter den. Förväntar mig inte speciellt mycket, eftersom jag tror aldrig jag har hört talas om den förut. Men allt, förtjänar ju en chans. Eller?


Kommentarer
Postat av: Marie

Gjorde du nått fynd?

2009-02-28 @ 22:52:02
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0