Några enstaka rader

Först och främst så ska ni veta att jag under dagen har försökt att logga in på blogg.se, men det har inte gått. Så, där har ni anledningen för min förbannat dåliga uppdatering. Egentligen skulle jag har suttit i en bil påväg från Ö-vik nu. Men nejdå, istället sitter jag här hemma med en sambo som har ont i magen och klagar två gånger per sekund (killar ni vet!). Det var planerat att vi skulle haka på och kika på hockey, om ni undra vad tusan vi skulle till Ö-vik och göra.

Ont i huvet har jag, så jag hade tänkt att snart krypa ner under täcket och kika lite på tv innan ögonen åker igen (Jag älskar att ha tv i sovrummet. Hur skönt som helst!) Så, vi får hoppas på en lite bättre uppdatering från underbara mig i morgon. Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men du vet ju hur det är med karlar... Grinar ju för ingenting... Tur att det inte dom som föder barn... Det hade aldrig gått.. Ha de gött gumman...

Pussen och kramen.... Ullis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0