Another badhair day

Alltså, ärligt talat. Är Jerry Springer for real? Jag menar, dom verkar ju totalt urblåsta. Har suttit och kollat på det ett tag nu, men jag blev less efter en kvart och satte mig här. Idag handlade de om "I´ll leave my wife", och en snubbe som var gift hade gjort barnförbjudna saker med hans fru syster. Jävlar, vilken.. chock. Jag tycker faktiskt dom är skapligt dum i huvet iallafall. Och hell no, att jag skulle vara med i tv om det var jag som satt i den sitsen.

Eftersom att jag jobbar i morgon också, så stannar jag hos mam´a i natt. Jag ska snart försöka väcka henne ur sin skönhetssömn och superhöga snarkningar, för att ge henne den äran att färga mitt hår. Mitt hår har verkligen varit en pina denna vecka, och jag är så less på de. Eftersom att jag har 2 färger i mitt hår nu, så ska jag göra de enkelt för mig och färga det hel färgat. Mörkbrunt blir det även denna gång. Grrraaaow, it´s gonna be sexy.


Kommentarer
Postat av: Marie

Ang Jerry Springer.. Jag VET faktiskt inte............... Det programmet är helt sjukt..

2009-01-20 @ 19:27:40
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0