Att känna sig som en doktor

Hah, gud. Jag kunde inte låta bli att skratta i morse, då jag fick se alla kuta runt i arbetskläder. Några dagar har vi varit tvungen att ha dom, men jag har inte jobbat. Så, ja, tyckte verkligen de kändes konstigt till en början. Men man blev van ganska fort, fast man kände sig som.. en doktor typ. Wellowell, det kunde ju kanske ha varit nån check färg, istället för grå. Nu har jag iallafall kommit hem. Fick mig ett gott skratt innan jag for från jobbet, så nu har jag lite halv ont i magen. Känner mig inte sådär halvdöd som jag brukar göra när jag har jobbat heldag. Så jag vet inte vad jag ska hitta på.

Är läget under kontroll idag människor?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahah skulle vill se dig i dom kläderna, du är säkert läcker. Ta med dig outfiten nästa helg då vi ska på krogen, du kommer glänsa sönder oss allihopa:)Puss

2009-01-17 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0