Bäst musik just nu?

Hoho, det verkar fungera nu. Visst gör de? Nu så får vi hälsa ensamheten välkommen igen. Jocke har farit och jag sitter här och lyssnar på RIX fm. Det blir så jävla tyst så fort han har farit. Antagligen för att han pratar hela tiden och har en massa olika saker för sig. Nej, det blir tomt utan honom. Just nu spelar RIX David Powter - Bad day. Jag kommer ihåg att jag verkligen gillade den låten då den kom. Hur länge sen är de? - Nån som vet? Det borde ju iallafall vara nått år sen. Sen så kan jag inte hålla med om att dom spelar "bäst musik just nu", eftersom att dom antagligen spelar skit dåliga låtar eller så går några bra låtar om och om igen under flera timmar. Då blir man ju faktiskt lite less.

Well, nu undrar ni säkert vad jag ska hitta på idag? Eftersom att det inte blir nått mys i soffan med Jocke. Faktiskt så ska jag fara förbi mami en sväng. Sen ska jag plocka upp Nadja och så ska jag dra med henne hem till mig, och så ska vi ha film kväll. Jag ska kolla med mami om hon kanske har en vinflaska att bjuda på. Det vore ju inte så fel med nått glas. Vad gör ni andra denna underbara lördag i vårat otroligt härliga liv? - Jag hoppas ni hört talas om ironi.

Men snälla, nu spelar dom (rixfm, om ni tappat tråden) Lene Marlin - Unforgivable Sinner, hur gammal är inte den? Aja, länge leve Gert Fylking!


Kommentarer
Postat av: Mijah

denna trevligt Lördag sitter jag Hemma&har träningsvärk så in i helvete .. xD åkte Snowboard igår. x) haha. =)

2009-01-10 @ 17:40:42
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/
Postat av: mia nipis

Ja vad jag gör det vet du ju redan . Mitt dåliga humör har lugnat ner sig nu . Tack så myckrt för att ni handlade åt mig . Ska bara slappa , jobbar delat i morgon . Kul kul .

2009-01-10 @ 18:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0