Be ready Umeå

.. för nu är jag här! Det gick ovanligt fort att fara hit idag. Visst tog det lika lång tid som vanligt, men det kändes att gå mycket fortare. Ja, ni förstår nog vad jag menar. Har hunnit vara här i ca 2 timmar nu, och ska alldeles snart gå och lägga mig. Jag hade hoppas på en till sovmorgon i morgon, men riktigt så vart de inte. Ska upp kring 8 och göra mig klar, för att fara vidare mot sjukhuset. Jag hoppas iallafall att smärtan inte är allt för illa som jag har inbillat mig. Men jag minns nästan hur de kändes sist. - Inte så jävla skönt faktiskt.

Jag skulle nog kunna flytta hit.. tror jag. Men det är liksom så himla långt upp, åt fel håll liksom, och alla pratar så styggt. Wellowell (vet inte varför jag har fått för mig att både säga och skriva de så ofta, men det är grymt!) nu är det iallafall sängen som gäller, och jag tycker det ska bli förbannat skönt. Det var allt för mig, och vi hörs i morgon igen!

Kommentarer
Postat av: Nadja.

nejdå, ska inte glömma dig tills nästa gång! :D

2009-01-23 @ 10:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0