Bilen är startad

Än en gång så ska jag packa min förbannade väska och ge mig iväg. Känns som att jag inte gör nånting annat än att packa ner mina "viktigaste" saker, och far fram och tillbaka. Men att vara ensam, det är inte min starka sida. Det tar kål på mig att vara ensam. Man tänker alldeles för mycket då, om allt och ingenting. Bilen är igång, och ska värmas upp lite grann innan jag åker. Så, om jag inte skriver nått mer idag, är det för att jag helt enkelt inte orkar. Men i morgon kommer jag förhoppningsvis tillbaka med lite nysamlad kraft för att banka skiten ur allt de dåliga. - Den här gånger är det jag som vinner!

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Nej det är sant:P

nej det gör ju tyvärr inte det, tur att man har det man har :)

2009-01-15 @ 14:10:58
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0