Dåligt jävla humör

Jag hatar mig själv ibland. Mest för mitt jävla humör. Allt kan vara på topp, för att en sekund senare fara ner till botten. Just nu är jag på skit dåligt humör, och så jävla sur så de finns inte. Nu undrar ni såklart varför? Men faktiskt, så kan jag inte svara på det. Jag vet inte själv, jag vet inte alls. Det vänder bara så jävla fort från bra till dåligt. Jag antar att det är för att jag sitter och har en massa jävla ilska inom mig som jag försöker att hålla för mig själv. Det enda jag kan säga är stackars den jäveln som är med mig den dagen då allting kommer ut, då jag kommer att spricka av ilska.

Kort stubin? Ja, jag tror det.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej Petra..

Vad som än gör dig arg så har du din pojkvän nära.. Det har jag också, bara 5 minuter bort.. Känns förjävligt... Vet att syster Min Maria mått så dåligt över vad som hänt mig och dig förr... Hur är det med dig Petra? Har du någon msn?

Kram Ullis

Postat av: mamma

easy baby!?

2009-01-09 @ 14:39:33
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej lillis, det är ju inge vidare att du ska vara så där elak!! Drick en whiskey, de kan funka:P

2009-01-09 @ 18:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0