En chans idag

Jag har sovit sen jag kom hem halv 1, och de behövde jag. Har jobbat, lördag, söndag, måndag, idag och så jobbar jag i morgon. Jisses, så trött jag är i skallen. Som tur var hade jag bara en kort dag idag, men det var ändå jobbigt att kliva upp i morse. I morgon har jag också en kort dag, sen ska jag fara in till stan på en snabb visit och bara gosa några minuter för att senare fara hem till ensamheten igen. Snart är de torsdag, och då far jag till Umeå. Nu längtar jag, jag vill festa, jag vill träffa Sara.

Trots alla komplicerade saker som händer i mitt liv, så känns de som att mitt humör har stannat på en bra nivå för en gångs skull. Och tro mig, det känns skönt. Istället för att känna att jag har åkt ner på botten, så känns de som att jag skiter fullständigt i de som händer och att jag ska klara de. Kanske har jag växt på mig och lärt mig av mina såkallade misstag? Eller är det bara så jag känner just för studen? Wellowell, jag hoppas de håller i sig. För det är skönt som fan att inte känna sig nere. Livet är bra mycket roligare om man känner lite.. ja.. lycka?

Tack min fina vän för att du är du!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har totalt lessnat på bloggandet bara :P haha. Får se om lågan kommer tillbaka nångång kanske!



Och tja, det är väldigt dåligt med jobb nu. Plus att övriga vikarier inne på brunkullan "missat" att informera mig om den här time-pools utbildningen, så när jag fick veta det så hade jag redan bokat in min norge-resa förra veckan, och Gunilla sa att enda dagen jag kunde få tid på ett utbildningstillfälle var den 14e.. för det skulle INTE bli nån 19, 20 eller 21a. för det var inga andra som skrivit upp sig då. Usch, vad irriterad jag vart nu!! Jäkla skit-chef :P haha. Aja, man kanske får lite mer motivation att flytta arslet till stan och nå jobb där då ;P

2009-01-20 @ 18:49:22
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Mia

Så lite så! höhöh

2009-01-20 @ 18:58:51
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0