Filmkvällen har börjat

... dock vart det inget vin som jag hade hoppas på. (Mami, kör på vitt nästa gång så kanske vi kommer överrens). Nu har iallafall jag och Nadja sett klart på en film. Vi började med en lång rulle, på ca 2 timmar. The Entity hette den, och den var ganska okej faktiskt. Men lite för fjantig för min smak. Vi har några filmer kvar i högen som jag valde ut hos Nadja. Så jag vet inte riktigt vilken vi ska ta. Kanske det blir en gammal goding som Dirty Dancing?

By the way så har Nadja fått fnatt. Hon insåg bara för en liten stund sen att hon glömt laddaren till mobilen. Och den har gått och dött nu. Så nu är Nadja utan ström och de innebär en galen Nadja för mig. Innan nästa film så får vi kanske dra en sväng förbi henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0