Helgen är avklarad!

Igår slockande jag innan jag hann lägga mig i sängen. Nåja, nästan iallafall. Jag var så sjukt trött efter jag hade jobbat hela förbannade dan och kvällen. Vid ungefär 22 kom jag i säng, och sen minns jag inte nått mer. Så jag antar att jag somnade riktigt fort. Idag har jag jobbat 07.30-16.30, så nu är helgen avklarad - tack gode gud. Jag kan också erkänna att de känns ganska så tungt att veta att jag jobbar i morgon också 7-15, efter denna helg.

Efter de att jag kom hem idag, så la jag mig och kollade på Kops. En liten stund, sen somnade jag. Och så jag vaknade för ett tag sen, av morrande hundar. Syster var förbi och lämnade av Malte och Meja, som min kära mor har lovat att ta hand om medans dom är borta. Så nu är de fullrulle här. Till och med Fanny vill leka. Fast, hon hänger inte med hela tiden. - Min sötnos! Nu tror jag att jag ska ta mig en dusch, så att jag vaknar till liv. Känner mig så jävla slö så det är inte sant. Kvällen kommer förmodligen tillbringas framför tv:n, under en filt. För fyfan så kallt de har varit idag. Som mest tror jag de var runt - 30, eller har jag sett fel? USCH




(Klicka på dom små bilderna och dom blir större)

Kommentarer
Postat av: Marie

Fina Saga =)

2009-01-05 @ 10:20:50
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0