Ingen vila här inte

Pjuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, min vänstra fot värker ännu mera nu. Jag har varit ute och gått i sisådär 1 och ½ timme. Kan ju också passa på att säga att det var fruktansvärt skönt att duscha efter de. Nu börjar dagen ta slut, och snart är det sängen som gäller. I morgon jobbar jag 07.30-15.00 och sen är det nån skit utbildning som jag ska på senare på kvällen. - Nej, jag tror det kommer bli pannkaka av allt det där. Krångligt och jävligt. Men det får väl gå.

Petra säger nu godnatt och hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Mijah

sov så gott. :')<3

2009-01-12 @ 21:42:39
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjing..

Pannkaka stekte jag idag... :)

Kramisar

2009-01-12 @ 21:44:05
Postat av: Ullis

Ont i foten som rört sig är inget för min nacke och axel som nu är fast som i massa...

Trilskas på att ligga på mage med datorn sen är det nästan hemhjälp som gäller... JÄVLA skitaxel...

Gå nu in på min sida och rösta på min tävling... komihåg motivering.. Har så jävla tråkigt...

Ha de gött lillsyster... Puss Ullis

Postat av: Ullis

Hojt igen...

Mig blir man aldrig av med om man sitter i min fälla...

Jag har addat dig men du kan väl maila mig ditt mobilnummer?

Mitt är 070-2457401

lämna bara ut det till snyggingar.. Annars skickar jag dem till dig...

Puss och Kram "extrasyss"

Postat av: Marie

Saaaaaaaaaknar dig

2009-01-12 @ 22:31:09
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0