Keep the vanilla going

Nu har jag tänt ljusen i detta mörker, och sakta börjar de lukta mer och mer vanilj. Ska ta mig en dusch snart, eller varför inte ett bad? Och bara chilla en stund. Mamma var nyss förbi med lite saker som jag hade glömt där + att hon tagit ut min nya mysdress som jag beställt för några dagar sen - TACK.

Saga mår inte så bra idag. Hon har kräkts flera gånger och vill inte äta. Blir det inte bra tills i morgon, så måste vi ringa till stora stygga doktorn . Det är inte alls likt henne att ligga och sova hela tiden. Stackars lilltjejen. Ja, duschen väntar. Sen hoppas jag att Jocke pallrar sig hem snart, så att han kan börja med maten. Idag blir det spagetti och köttfärsås alá Jocke. Gissa att det kommer bli smarrigt!


Kommentarer
Postat av: mia nipis

Hej på dej. Saga kanske är gravid , symtomen pekar dit åt . Trevligt trevligt.

2009-01-07 @ 21:59:18
Postat av: Mijah

men lilla Saga då . :/ hoppas de blir bra snart. <3 pussa på henne fr Mej. :')<3

2009-01-08 @ 07:06:26
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0