Man blir snurrig

Dagen idag, har jag inte så mycket att säga om. Det har varit jobbigt att se Fanny inte vara helt okej, men som tur är verkar hon lite piggare förtillfället. Jag vill inte ens höra då mamma säger att vi måste snart bestämma om dag. Det går inte, jag vill inte, hon får inte. Hon har varit en del av mig i 12 år. En del tänker att "det är bara en hund", men de är så jävla mycket mer! Jag vill inte att hon ska ha ont, men jag vill inte att hon ska försvinna heller. Åh!!

Kvällen har jag tillbringat hos Nadja, och haft en liten filmkväll. Filmen vi såg var helt världelös. Eller, den var rätt okej i början, men sen var de bara flopp av hela filmen tyckte jag. Kom hem från henne för ett tag sen. Och då berättar mamma en sak som gjorde mig riktigt förbannad. Jag har inte vetat nånting, och så får jag veta nu. Jag kan inte annat än vara hatisk just nu. Vilken jävla idiot, vilken förbannade nolla. Jag hoppas du får ett helvete, ett ännu värre helvete.. Värdelösa människa!

Näe, lika bra och lägga sig och hoppas att man inte drömmer, om saker som finns runt om en. Det vore ju skönt om man kunde få drömma nånting bra, att man kanske för en stund får känna sig glad. Även om de bara är en dröm. Då samlar man på sig lite kraft för att vakna och klara av verkligheten.. Äsch, svammel. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mia

petra....jag DÖR om du flyttar till umeå, hur fan tror du jag ska klara mig??? att du inte fattar att du sårar mig och gör mig självmordsbelägen :) jag behöver dig för all framtid...

2009-01-03 @ 02:40:06
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0