Oh lord

Nu är jag som en ny människa. Har nästan sovit i 12 timmar och har tagit en varm dusch nu. Igår packade jag ihop mina saker och for hem. Lämnade Umeå och min fina Sara. Egentligen så hade jag kunnat stanna ett bra tag där, men plikten kallar och om några timmar är jag tillbaka på jobbet. Jag hade faktiskt super trevligt i lördags, och inlägget igår, talar om lite grann hur jag mådde just då. Och om man lägger ihop lördag+må dåligt på en söndag så kan man ju kalla de ganska lyckat! Massa folk, lek, dans, alkohol och skratt, det är några ord som kan beskriva lördagskvällen.

Det är ganska så konstigt, men jag blev mer och mer sugen på att börja plugga efter i helgen. Nu ska jag sluta säga att "jag ska bara.." utan nu ska jag verkligen kolla upp lite saker och sen är det tillbaka i skolbänken som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0