Vilken dag är det,egentligen?

Jag får än en gång för mig att det är söndag idag. Det är torsdag, fast en röd dag. En söndag, kind off. Allt är stängt och allt känns allmänt trist. Kanske ska berätta lite om gårdagen? Trots att det inte vart så himla mycket gjort. Kvällen bestog av 3 rätters middag, vin, groggar, lekar, skratt, kaffe, fyverkerier, och bla, bla, bla. Trevligt var det iallafall.

Första dagen på de nya året har varit skapligt lugn faktiskt. Och tro mig, jag har inte haft ork till nånting annat. Jag tog mig iallafall ork till att ta en fika med Jocke. Jag har också försökt taggat mig själv i några timmar och försökt kommit in i duschen, men har såklart inte lyckas. Jag tror jag ska ta ett ryck och göra de, och sen faktiskt gå och lägga mig. För då kanske jag är rätt pigg i morgon då jag ska upp och jobba? Kan ju alltid hoppas..

Nu säger Petra god natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0