What is wrong?

Ja, seriös. Jag har varit hur trött som helst hela dan och jag är de fortfarande. Har precis kommit hem till mam´a. Där jag faktiskt hade tänkt att stanna i natt. Det finns ingen ork i min kropp till att fara hem till mig. Proppmätt är jag också. Vi åt en massa mat. Men laxen som jag åt, den tyckte jag var på tok för salt så jag kunde inte äta upp allt. Fick nöja mig med massa sallad istället. Usch, jag har blivit så känslig för salt på sista tiden. Det finns ju inget äckligare än att äta nånting som är alldeles för salt. - Vidrigt, tycker jag!

Näe, nu ska jag kika runt efter ett par nya träningsbrallor.

Kommentarer
Postat av: syrran

DU KANSKE ÄR MED BARN??EFTERSOM DU ÄR TRÖTT OCH TYCKER ATT DET VAR SÅ SALT FISK,JAG TYCKTE DEN VAR OK.TRÄNINGSBYXOR??SKA DU BÖRJA TRÄNA BARA FÖR ATT DET ÄR ETT NYTT ÅR,HA,HA. GÖR ETT GRAVTEST FÖRST SÅ DU INTE BANTAR I ONÖDAN HA,AH PUSS,PUSS

2009-01-11 @ 22:20:49
Postat av: Ullis

Hihi, du kanske är gravid eftersom du är trött jämt och känslig mot ämnen.. Det brukar man bli.. Kanske dags att uppsöka apoteket för att köpa ett test..

Ha de bra...

Kramar Ullis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0