Hela dan, check!

På något konstigt sätt så har jag fått tiden att gå idag. Klev upp runt 10 och då gjorde jag frukost på en gång. Såg att solen kikade fram, så jag öppnade dörren och satte fast Saga ute. Men jag tyckte inte att det var särskilt varmt idag? Så istället för att ligga och sola i den kalla solen, så städade jag bilen. Kändes så skönt då det var klart, och jävlar vad grus och skitprylar man samlar på sig. Det var inte speciellt länge sen jag städade tyckte jag..

Efter de så tog jag mig en promenad med Saga, var ute i nästan en timma. Ja, det är väl i stort sett allt jag har lyckas göra idag. Har spelat lite på king.com och små kollat på allt värdelöst som går på tv:n mitt på dan. Alldeles nyss ringde Jocke, och sa att han kommit fram. Det känns så jobbigt, för jag har så många frågor, så mycket jag vill säga. Men de fanns de inte tid till nu, eftersom att de var hans ankomstsamtal. Jag hoppas att han kan ringa senare ikväll, då han köpt sig ett telefonkort. Men han trodde inte att han kunde de idag. Åh, nu vart de jobbigt igen. Satanshelvetesjävlaskithelvete..

Lycka? Visa dig för mig, så att jag vet att du finns!
Börjar seriöst tvivla på de då det gäller mitt liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0