Jordgubbar doppad i choklad

.. är hur gott som helst. Det känns som om jag skulle kunna leva på de, helt seriöst. Har precis kommit hem från systers stuga och där bjöds de på tårta och massa jordgubbar. Då vi satt och fikade, ringde Jocke. Jag har inte pratat med han sen igår, och vi pratade i kanske 1 minut då, högst . Såklart vart de inte längre idag heller. Han trodde att de skulle ta någon dag tills dess att han hade fått nummren han ansökt om godkända. Det är jobbigt. Det är över en vecka sen jag träffade honom nu, och det känns som fler. Vet inte riktigt hur det kommer kännas då de gått en månad. Tänk då denna skit är över? Vad de kommer kännas skönt.
Jag hoppas vi klarar de.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Mamma vill gå ut och gå, så jag kanske hakar på. Finns ju som sagt inte så mycket att välja på. Synd bara att de ser ut som om de kommer börja regna vilken sekund som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0