Lika bra att skriva

Nu är de några dagar sen jag skrev igen. Men det kanske är lika bra? Annars hade ni bara fått läsa en massa deprimerande grejjer. Just nu försöker jag bara att gilla läget och att se framåt. Men det är svårt, och ofta kommer ångesten krypande och jag får en stor klump i magen. Jag och Jocke ha tänkt att vi ska flytta, då han kommer tillbaka. Men vart, det vet jag inte riktigt. Det lutar mest åt Umeå, så det kanske blir där vi hamnar?

Jag vet inte om jag ska säga upp lägenheten nu, eller om jag ska vänta till nästa månad. Jag vet bara de att jag har absolut ingenting att hämta där jag bor nu (förutom Marie, finaste Anna och Mia), jag har mest bara dåliga minnen härifrån och det vill jag verkligen lägga bakom mig och helst glömma bort. Jag trivs inte alls, jag tycker de bara är jobbigt. Mesta dels av tiden då Jocke har varit borta, har jag varit hemma hos mamma. Det känns så onödigt med att betala massa pengar för en lägenhet jag inte ens är i. Men vad ska jag göra med alla saker? Många tankar, men det verkar tydligen vara så i mitt lilla liv.

Idag hakade jag på Mia till stan, för hon skulle lämna en kattunge i Fåker. Sen gick vi en sväng på stan, och sen vidare och käkade på kina. Jag köpte skitsnygga naglar idag också, så läckert. I morgon hoppas jag på sol, så att jag bara kan ligga och slappa hela dan. Eftersom att jag är ledig den här veckan, så kan jag i stort sett bara lata mig. På lördag blir de troligtvis yran och då ska jag unna mig själv en rejäl jävla fylla för att koppla bort all skit som händer i mitt liv.

Tjosan lover´s!

Joakim, jag längtar efter dig så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0