The hell I´m back in

Jaha, då var man tillbaka hemma igen. Jag kan inte direkt påstå att det känns vidare kul, och det känns absolut inte kul att jag ska tillbaka till jobbet i morgon heller. Jag känner själv att det inte är 100% bra i tummen eller handleden. Ja, vi få helt enkelt se hur fan det går. Usch, usch, usch... Helgen har iallafall varit jävligt skön. I fredags så slappade vi (jag och min fina Sara) ett tag innan vi pallrade oss ut för att äta och ta nån öl. Surrade och surrade, sen när vi kom hem så spelade vi lite mario kart, på wii. Och det var roligt, och jag var grym!

Igår, lördag, så klev vi upp, gjorde oss klar och vandrade ner på stan och shoppade. Gick bra många mil på stan kändes de som, sen for vi hem till Sara och fixa käk, och sen bestämde vi oss att gå på bio. Vi såg Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser - den var riktigt bra! Sen efter filmen, runt halv tolv, pallrade vi oss hem och somnade ganska så fort. Sen kom ju den tråkiga söndag då jag skulle fara hem, och här sitter jag nu. Tack och lov är Tyra här nu, och Saga förstås, så att man har lite glädje av att vara hemma igen. Mina söta små prinsessor. Kan förresten inte förstå att Tyra snart fyller 6 år.. Shit.

Näeni, jag är på skitdåligt humör just nu. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: syrran

Du glömde att söta Meja oxå är hos er.!PUSS

2009-07-06 @ 08:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0