Trött på skiten

Jag blir så arg, så less, så förbannad, så irriterad. Jag förstår ingenting. När kan åtminstonde lite lycka få komma i närheten av mitt liv? När ska jag få ha turen på min sida? När ska jag få känna mig full av glädje? När fan ska nånting som jag vill, önskar, hoppas hända mig? Det är fan nya skit saker som ploppar upp hela tiden. Saker som gör att livet blir jobbigt och tråkigt, saker som gör att allting blir jobbigt.  Jag känner att all ork att ens försöka, börjar försvinna. Jag förstår inte vad jag har gjort för att ha de såhär. Det är så mycket som folk inte vet, det är så mycket som folk tror.  Jag orkar inte hela tiden hoppas...

JOCKE KOM HEM, JAG BEHÖVER DIG!
Du är min bästa vän. Den som lyssnar på mitt ständiga klag.
Du är den som på ett eller annat sätt alltid finns där för mig.
Jag känner dig utan och innan, och du känner mig.
Det är så många som egentligen inte vet hur du är,
men jag vet, och det räcker.
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas allt är fint med dig idag? Kram

2009-07-25 @ 07:28:34
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Nadja

Lust att hitta på nånting någon dag? =)

2009-07-25 @ 15:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0